problem\u00f3w ze sp\u0142aceniem leasingu<\/a>, firmy transportowe z zaleg\u0142o\u015bciami s\u0105 nierzadko zmuszone do zwrotu wyleasingowanej ci\u0119\u017car\u00f3wki czy – popularnego „soid\u0142a”. W ten spos\u00f3b trafiaj\u0105 one na licytacj\u0119 lub do sprzeda\u017cy bezpo\u015bredniej. Taki stan rzeczy powoduje, \u017ce na rynku dost\u0119pnych jest wiele poleasingowych samochod\u00f3w ci\u0119\u017carowych, kt\u00f3rych firmy leasingowe chc\u0105 si\u0119 zwyczajnie pozby\u0107. Znajduj\u0105 one nabywc\u00f3w w\u015br\u00f3d r\u00f3\u017cnego typu firm spedycyjnych i transportowych, kt\u00f3re ceni\u0105 sobie stan i jako\u015b\u0107 ci\u0119\u017car\u00f3wek w ofercie poleasingowej.<\/p>\n\n\n\nCo istotne, je\u015bli samoch\u00f3d ci\u0119\u017carowy nie przekracza swoim wiekiem 4-5 lat \u2013 mo\u017cna dla niego spokojnie przygotowa\u0107 ofert\u0119 \u201eponownego\u201d leasingu. Poleasingowe ci\u0119\u017car\u00f3wki w takim wieku s\u0105 bowiem akceptowane przez firmy finansuj\u0105ce do „powt\u00f3rnego” leasingu, z czego cz\u0119sto korzystaj\u0105 w\u0142a\u015bciciele firm logistycznych, w tym nasi klienci!<\/p>\n\n\n\n